/ Vše o bydlení / Homestaging - jak připravit nemovitost k prodeji /

Homestaging - jak připravit nemovitost k prodeji

Pokud chcete pronajmout nebo prodat svou nemovitost, určitě ji budete chtít představit v tom nejlepším světle. Ukázat její přednosti a nalákat tak co nejvíc zájemců. A právě v tom vám pomůže homestaging neboli příprava nemovitosti na prodej nebo pronájem, tedy hlavně na její profesionální nafocení.
jak připravit byt k prodeji

Dobré fotografie zvyšují prodejní cenu

Na realitních serverech je k vidění mnoho pěkných, funkčních bytů a domů, které se prodávají velice dlouho a mnohdy jejich prodej či pronájem ani nedopadne. Bývá to často kvůli nekvalitním fotografiím, které potenciální kupce mohou zbytečně odradit hned v první fázi. K tomu, aby výsledek prodeje či pronájmu byl úspěšnější, určitě pomůže právě homestaging. Je to malé umění, kde pracujeme s minimálními náklady na úpravu bytu tak, aby byly zdůrazněny výhody bydlení a aby došlo k "odosobnění" nemovitosti a zájemce si tak mohl vytvořit svou vlastní představu o budoucím domově. 

Dáte nám určitě za pravdu, že dojem ze dřezu přeplněného nádobím, PET lahví na stolech, spousty gelů a šamponů v koupelně, použitých ručníků a odložených osobních věcí kdekoliv po bytě či špatného nasvícení zřejmě nikoho nepřiměje, aby si domluvil prohlídku bytu. To je extrémní případ, ale dobře připravit a nafotit nemovitost umí málokterý laik.

Jak homestaging probíhá

Hlavním předpokladem úspěchu je spolupráce s majitelem bytu. Je potřeba jeho trpělivost a pochopení, přeměně je totiž nutné věnovat čas, potřebná je i pomoc při přemisťování věcí sem a tam. Dále je nezbytné, aby byt byl čistý a uklizený tak, že nabídne další možnosti úprav, které povedou k pořízení opravdu zajímavých fotografií.

Součástí homestagingu je dekorování bytu a jeho správného nasvícení, díky kterému vynikne celková funkčnost, světlost či útulnost relaxačních a jiných zón bydlení. K dekorování se používá například mísa s čerstvým ovocem či pěkná kytice ve váze, dále napomáhá stažení žaluzií či zatažení závěsů a rozsvícení lamp, dojmu pomohou světlé odstíny stěn či použitých dekorativních předmětů. Je nutné odstranit osobní fotografie a vše, co by narušovalo právě schopnost vcítění se potenciálního kupce do představy nového vlastního bydlení. Je nepsaným pravidlem, aby vše menší než fotbalový míč, bylo z objektivu odstraněno. Výsledkem jsou fotografie, které zaujmou a zvýší konkurenceschopnost na realitním trhu.

Potřebujete homestaging?

Pokud vás tento článek zaujal a máte zájem o více informací či spolupráci, neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám pomůžeme s nafocením nemovitosti s jejím prodejem či pronájmem. Těšíme se na vaši návštěvu.

Za KOVA Reality s.r.o.
Anna Vlachová

Zajímá vás víc? Ozvěte se mi
Anna Vlachová

Senior realitní poradce

Jazyky: čeština, angličtina, ruština

Zavřít formulář