/ Volná místa / Asistent/ka v realitní kanceláři /

Asistent/ka v realitní kanceláři

Asistent/ka je oporou týmu makléřů i vedení firmy. Stará se, aby vše důležité ve firmě správně fungovalo.
sekretářka

Co vše dělá asistentka?

Asistentka je oporou týmu makléřů i vedení firmy. Náplní její práce je komunikace s klienty, podpora týmu makléřů, vedení běžné firemní agendy, zadávání účetních dokladů do účetního systému Altus Vario, správa a fakturace zakázek, vedení pokladny, správa zakázek v realitním systému, příprava podkladů pro inzerci a další.

Pro koho je pozice vhodná?
  • Pozice je vhodná pro uchazeče/ku s praxí alespoň 3 roky na obdobné pozici.
  • Komunikativního člověka, který je rád mezi lidmi.
Pro koho není vhodná?
  • Pro absolventy
  • Pro zájemce bez chuti se učit novým věcem
Co nabízíme?
  • Práci v mladém kolektivu
  • Práci v kanceláři v centru Prahy
  • Možnost osobního a profesního růstu
Co požadujeme?
  • minimálně SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
  • základní znalost společenské etikety
  • příjemné vystupování
  • běžná uživatelská znalost PC – Word, Excel, Outlook, internet; znalost práce s účetními programy výhodou
  • základní znalost účetnictví
  • znalost běžné firemní administrativy
  • schopnost samostatné práce
  • praxi na obdobné pozici alespoň 3 roky
  • znalost světového jazyka výhodou
  • ŘP skup. B výhodou

Nástup od 01/2019

Zaujala vás tato pozice?

Kontaktujte nás na níže uvedeném čísle nebo nám zašlete svůj profesní životopis.