
Náplní práce bude běžná kancelářská agenda, archivace dokumentů, kontrola a zadávání dokladů do účetního systému Vario a zajištění chodu kanceláře. Rozsah práce je pondělí až pátek cca 3-4h denně. Ideálně dopoledne. Vhodné pro maminky na nebo po mateřské dovolené. Preferujeme dlouhodobou spolupráci nikoli krátkodobou brigádu.
Co nabízíme:
- 200,- kč/hod.
- Práci v kanceláři v centru Prahy
- Teplé i studené nápoje v kanceláři zdarma
- Elektronické stravenky dle počtu odprac. hodin
Co požadujeme:
- Zkušenost s chodem kanceláře a vedením administrativy
- Běžná uživatelská znalost PC – Word, Excel, Outlook, internet; znalost práce s účetními programy výhodou
- Základní znalost účetnictví
- Znalost běžné firemní administrativy
Pozice je vhodná pro studenty a maminky na nebo po mateřské dovolené.
Kontaktujte nás na níže uvedeném čísle nebo nám zašlete svůj profesní životopis.